top of page

Netflix – jeden z našich dôležitých koncových zákazníkov.

💎 Spoločnosť Netflix v súčasnosti investuje približne 16-17 miliárd dolárov ročne do nového obsahu, čím sa radí medzi najväčších investorov v odvetví streamingu. Tieto značné investície sú súčasťou širšej stratégie na prilákanie predplatiteľov a konkurovanie ostatným gigantom v oblasti streamingu.


💎 V roku 2024 očakávajú streamovacie platformy, že investície do obsahu globálne dosiahnu približne 46 miliárd dolárov.


💎 Celkové globálne investície vo všetkých médiách (vrátane televízie, filmov a digitálnych platforiem) by mali tento rok dosiahnuť 247 miliárd dolárov. Veľkí hráči ako Apple či Amazon zároveň plánujú výraznejšie investície do obsahu určeného aj pre kiná, čo by mohlo pomôcť tradičným kinám zotaviť sa z poklesu návštevnosti po pandémii.


🚀 Tieto štatistiky dokazujú, že streamovacie platformy zostávajú hybnou silou pri raste investícií do filmového obsahu napriek rôznym ekonomickým výzvam.


💪 Na fotke naši partneri Petr Jákl a Ara Keshishian na premiére filmu „Don’t move“ odkúpený Netflixom za viac ako 2-násobok budgetu.




bottom of page